X

Így ápolja üzleti és ügyfélkapcsolatait, hogy azok gyümölcsözőek legyenek!

e-works üzleti és ügyfélkapcsolat

Az internetes üzlet korában különösen fontos a személyes kapcsolat, hiszen a bizalomépítés szükséges eszköze. Mind az üzleti, mind az ügyfélkapcsolatoknak felbecsülhetetlen értéke van. A cég kapcsolatai határozzák meg annak születését, fejlődését, a túlélését, az értékesítését, sőt, még a sikerességét is. Nem csoda hát, hogy illik foglalkozni a témával.

A személyes kapcsolat előnyei

•    lehetőséget nyújt az informális beszélgetésekre,

•    elősegíti az üzletfelek együttműködését,

•    csökken a félreértés lehetősége,

•    gyorsabbá válhat a kompromisszum, és a megegyezés,

•    könnyebbé válik a keresztértékesítés.

Ügyfélkapcsolatok

Nézzük, miért lehet fontos a személyes ügyfélkapcsolat!

Először is: az emberek szívesebben üzletelnek a barátaikkal, mint bárki mással. Főleg, ha a termék és a szolgáltatás rendben van.

Főként a kkv-szektorra jellemző, hogy a vállalkozó, ha nem is barátilag, de személyesen is ismeri az ügyfeleit. A kiszolgálással járó szolgáltatások (pl. coach) területén például elengedhetetlen a személyes ismeretség. Még a skype-os, telefonos értékesítés köre is ide tartozik.

Tippek:

 Fontos szerepe van a cégvezető személyes megjelenésének, kapcsolati típusainak: az első munkatársak, sőt még az ügyfelek is a személyes kapcsolatain keresztül kerülnek ki.

Üzleti kapcsolatok

A személyes megjelenés kihathat a kapcsolatfelvételre, a szerződés megkötésére és az együttműködésre. A kapcsolat ápolása is fontos, főleg a kiemelt partnerek esetében.

A kapcsolatok ápolása az, ami stabillá és kiegyensúlyozottá teszi a céget, igaz, maga a kapcsolatápolás is költségbe kerül. Ám az is igaz, hogy a jó kapcsolatok nagy előnyökkel áldhatják meg a céget, tehát igen értékesek, és hosszú távon bevételnövelő hatásúak.

Érdekesség: az üzleti utak egyik alternatívája a videokonferencia, melynél szintén fontos tétel a személyesség.

Ahhoz persze, hogy a kapcsolatok tartósan megmaradjanak és gyümölcsözzenek, szükség van arra is, hogy a kommunikációnk becsületes legyen.

Maradjon emlékezetes! Ha egy üzletfele vegetáriánus, a találkozó során biztosítson számára megfelelő kosztot.

A jó ügyfél- és üzleti kapcsolat nyomán futótűzként terjed a cég hírneve, becsületessége, termékeinek, szolgáltatásainak dicsérete, ami újabb és újabb ügyfeleket, partnereket vonz be a cég bűvkörébe.

Az élet azonban már csak olyan, hogy egy elfelejtett visszahívás, vagy egy megválaszolatlan reklamáció miatt bottal ütheti potenciális vásárlói, ügyfelei nyomát.

 

Nagyon leterhelt, megnézni, mire fordít energiát?Hadd vegyünk le némi terhet a válláról!

Emlékezetnénk, hogy a hosszú távú üzletek alappillére a bizalom. Bizalmat építeni pedig kapcsolattartás útján tud.

Az e-works segít, ha nem jut elég ideje a vevőivel és partnereivel való kapcsolatápolásra. Teszi mindezt az Ön előírásai alapján.

Mit szeretne? Ápoljuk az üzleti és ügyfélkapcsolatait? Vegyük át a telefonügyeletet? Vagy szervezzük meg a találkozókat? Bonyolítsuk le a levelezést? Gyűjtsük be az árajánlatokat?

Kérjen tőlünk ajánlatot most!

Ha tetszett, oszd meg!