Melyik cégvezető tagadná meg magától az outsourcing pénzügyi előnyeit?

with Nincs hozzászólás

Kár ellenkezni, a kiszervezést kiváltó egyik fő ok a pénzügyi mutatók javítása, és az ezzel együtt járó költségcsökkentés. A pénzügyi hatások általában hosszú távon mutatkoznak meg, tehát nem érdemes türelmetlenkedni, az outsourcing gyümölcse garantáltan be fog érni. Viszont nem kérdés, a kiszervezés igenis megéri!

 

Hatalmas előny, hogy a kiszervezett tevékenység költségei és teljesítménymutatói nem vesznek homályba, a számlázott szolgáltatás miatt átláthatóak lesznek, ezáltal mérni, tervezni és összehasonlítani is lehet őket.

Amit pedig mérni lehet, az bizony a fejlesztésre is lehetőséget ad. Szuper hír, ugye?

Azok a cégek, melyek rábízzák magukat az outsourcing bűvös tudományára, a foglalkoztatással kapcsolatos költségek csökkenéséről számolnak be. Sőt, ennek egyik előnyös hozadéka, hogy kikerülik az esetleges munkaerő-elbocsátással együtt járó kellemetlenségeket is.

Kevesebb stressz + jobb hangulat = nagyobb hatékonyság!

Számolja ki, megéri-e önnek a kiszervezés!

Figyelem! A döntés előtt ne a vállalkozói díjból vonja le a munkatárs bérét, mert ez csalfa számot ad.

Helyette inkább gondolja át, hogy az adott területtel foglalkozók munkabére, továbbképzésük költsége, az általuk használt munkaeszközök beszerzésének és fenntartásának költségei, a szabadságolással és a helyettesítéssel járó költségek összesen mennyire rúgnak.

Egy dolgozó mellé kész infrastruktúra szükséges, ami nem kis költséggel jár.

A kiszervezett munkatárs után nem kell járulékokat fizetni, tehát a munkáltatói kötelezettségek sem terhelik a megbízót.

Ha pedig a kiszervezés áldásos folyamata nyomán nem kell irodát vásárolnia, fenntartania, bérelnie, azzal megint csak számos költséget takaríthat meg.

Sőt, az outsourcing nyomán csökkenthető a hosszú távú tőkelekötés is.

A költségcsökkentés során a változó és a fix költségek is csökkennek, elkerülhetők a tőkeráfordítások. A vállalati fix költség helyett a kiszervezés működési költségként jelentkezik.

Essen némi szó a nem realizált árbevételről is.

Ez az az árbevétel, ami áthatja a munkanapokat, de a könyvelésben nem jelenik meg. Gyakorlatilag azoknak a munkaóráknak a költsége, amit nem a fő tevékenység ellátásával tölt a dolgozó. Ide tartozik a várakozás, a szervezés vagy épp az utánajárás.

Nos, a kiszervezés során csökkenthetjük, vagy akár meg is szüntethetjük ezeket a holtidőket, és ezáltal sokkal eredményesebbek lehetünk.

Persze, a kiszervezés domináns oka hiába a költségcsökkentés, mindenki nagy örömére számos egyéb előnnyel is jár a bevezetése.

Jó hír: a kiszervezett tevékenységek eredményessége mindig pozitív mérleggel zár.

Lássuk a további előnyöket:

  • felkészült, megbízható munkatársakat kap;
  • hatékonyság- és minőségjavulás;
  • a kiválóan elvégzett munka nyomán elégedett ügyfelei lesznek;
  • nyomon tudja követni a szakterületén belüli gyors változásokat;
  • teret ad az innovációnak, az új ötleteknek;
  • tevékenységi területén magasabb szolgáltatási szintet ér el;
  • tud fókuszálni az alaptevékenységre, így siker és bevétel várja;
  • csökkentheti a járulékos költségeket;
  • ha elhibázik egy fejlesztést, egy befektetést, a kockázat megszűnik, vagy lényegesen csökken.

Láthatjuk, hogy a kiszervezés a versenyképesség fenntartásának elengedhetetlen feltétele.

A cég számára előnnyel járó kiszervezések mindig megmutatkoznak a pénzügyi mutatókban, tehát az adott cég mindig profitálhat belőle! Legyen az adminisztrációs, fordítási, irodai, üzletviteli vagy akár HR feladatok kiszervezése.

Önnek melyik területen segíthetünk? Számos feladatot át tudunk vállalni!

Kérje ajánlatunkat, hogy még többet megtudjon arról, pontosan milyen terheket tudunk levenni a válláról!

Share Button

Ha tetszett, oszd meg!

Comments are closed.