Vállalkozóként az idő rabságában és az adminisztráció útvesztőjében

with Nincs hozzászólás

„Ó, hát itt van végre ez a papír!”- kiált fel megkönnyebbülve. Pedig hányszor megfogadta már, hogy nem hagyja elaprózódni a feladatait, és kiszervezi végre a munka azon részét, ami a legjobban rabolja az idejét! Elvégre céltudatosan halad az üzleti siker felé, nem? Azaz, csak haladna, hiszen az adminisztráció vaskeze folyton-folyvást visszahúzza ama bizonyos létrán. Hol egy bejövő számla, hol az iratok rendszerezése, hol a hosszúra nyúlt egyeztetés a könyvelő céggel az, ami keresztbe húzza a terveit. Ez így egyszerűen nem mehet tovább!

 

Hiszen szinte ki sem látszik a papírmunkából!

A számlák akárhol képesek felütni a fejüket, jönnek a fizetési felszólítások, elő kell készíteni a könyvelési anyagot, de aztán még jegyzetelni is kell a kiadásokat és bevételeket…

Az idő pedig pereg, és Ön azt érzi, hogy az iratok életének legnagyobb megrontóivá nőtték ki magukat. Az adminisztráció szörnyei betemetik a mindennapjait.

Pedig egyáltalán nem így tervezte ezt annak idején…

Az iratok rendszerezése, a számlák ellenőrzése és a dokumentumok szerkesztése helyett inkább hasznos üzleti találkozókra, és tanfolyamokra szeretett volna járni, ahol gyarapíthatja tudását, és bővítheti kapcsolati tőkéjét. Az éjszakába nyúló adminisztrációs munka helyett családi programokkal töltené meg inkább a naptárát. Arról pedig ne is beszéljünk, hogy még az ügyfeleknek is várniuk kell az irathalmok felhalmozódása miatt!

A postai sorbanállás sem egy leányálom…

Persze, nagyon jól tudta, hogy a vállalkozói lét sok munkával és elfoglaltsággal jár, de hogy ennyire kevés ideje jut majd a valóban fontos üzleti dolgokra, a családjára, és saját magára, nos, a legmerészebb rémálmaiban sem gondolta volna. Ha ezt így folytatja, fel fog őrlődni. De kiszállni nem akar, hiszen nem azért jutott el idáig, hogy most csak úgy feladja. Nem kudarcra van tervezve, Ön a siker fia!

„Hoppá, ezt még fel kell adni a postán!”

üzlet, adminisztráció, irodai munka

Ha lehetne 5 kívánsága, kérné a következőket?

  1. az adminisztrációval járó stressztől való megszabadulás,
  2. több szabadidő, pihenés, amikor a családdal, és önmagával foglalkozik,
  3. kevesebb túlóra,
  4. elegendő idő az üzletfejlesztésre, cégvezetésre, ügyfelekre,
  5. ütemesen fejlődő cég.

Azt viszont már Ön is belátta, hogy amíg önmaga végez szinte minden feladatot, nem fog sikerülni egy pont kipipálása sem a fentiek közül.

Vagy netalán meg kellene táltosodnia?

Más olyan ügyesen menedzseli a cégét! Vajon hogy csinálja?

Lehet, hogy fenn kellene tartania egy irodát, vagy egy titkárságot, ámde nincs rá pénze…

Pedig olyan jól jönne némi segítség az időigényes adminisztrációs és szervező munka elvégzéséhez!

Amúgy is, ezek a feladatok nem kívánják meg egy részmunkaidős alkalmazott felvételét, de az Ön munkaidejét jól megnyirbálják. Aztán ott az a fránya járulékfizetés is…

Hogy legyen hát? Ördögi kör ez.

Van irodája, mégis rendszeresen feltorlódnak a feladatok? Esetleg a munkatársak nem igazán értenek egy-egy részfeladathoz?

Hiába, nem érthet mindenki mindenhez. Ám a feladat sürgős…

Mi lehet az időgazdálkodás titka adminisztráció szempontjából?

Persze, ihatná literszámra az energiaitalokat és a kávét, de mondja csak, számít Önnek az egészsége?

Éjszakázhatna még többet, de sajnos, aki nincs kipihenve, nem tudja elég hatékonyan végezni a feladatait.

Lehetne kevesebbet a családjával és a barátaival… de ugye életének ezeket a fontos szegmenseit nem áldozná fel a karrier oltárán?

Fontos, hogy felismerje: van az a mennyiségű feladat, amihez már kevés egy ember, és akár a legképzettebb munkatársnak is beletörhet a bicskája egy határidős projektbe, ha nincs segítsége. Nem Ön a hibás. Maradjon a realitások talaján.

 

Mégsincs minden veszve, az e-works csapata időgazdálkodás-gurut varázsol magából!

Csak helyezzen át a vállunkra néhány feladatot, dőljön hátra, és foglalkozzon azzal, amihez csak Ön ért: vigye sikerre a cégét!

Mi majd ott leszünk csendesen a háttérben, és ha akarja, prezentációt készítünk, beszámolót írunk, iktatunk, archiválunk, vagy akár levelezünk, telefonálunk, de kezelhetjük a naptárát is. Akkor, amikor Ön szeretné. Ráadásul egy hihetetlenül profi, gyors, és rugalmas csapattal.

Figyeljen oda a saját időgazdálkodására, de ne terhelje magát túl! Tanuljon meg különbséget tenni azok között a feladatok között, amiket csak Ön képes megcsinálni, és azok között, amiket igazából rábízna egy megbízható személyre.

 

Hadd vegyük le a terheket a válláról, hogy végre azzal foglalkozhasson, amit a legjobban szeret csinálni! Magasan kvalifikált szakembereinkkel az élen adminisztrációs és komplex irodai megoldásokat kínálunk!

Idő, pénz, energia… mindezt megspóroljuk az Ön számára! A versenyelőny pedig szavatolt!

Forduljon hozzánk bizalommal, tapasztalatunkkal és tudásunkkal profi támogatást nyújtunk!

Share Button

Ha tetszett, oszd meg!

Comments are closed.